donderdag 15 november 2012

Projectstapel

Het is hier even een tijdje stil geweest omdat mijn zwangerschap alle energie vroeg die ik had. Nu heb ik verlof, en krabbel ik weer een beetje op. Er zijn nog wel een hoop dingen die ik wil gaan naaien!
Onder andere:

- Rokje dat ik zelf heb bedacht en gemaakt nog afwerken (dat is blijven liggen omdat de naaimachine bleef haperen, heel irritant)
- Fleece wantjes voor mijn dochtertje en evt. een sjaal en/of muts erbij (hopelijk kan ik daar morgen de energie voor vinden, want het begint aardig koud te worden!)
- Boxkleed voor de nieuwe baby
- Aankleedkussenhoes voor de babykamer
- Kant en klare ringgordijnen vermaken en een leuk geruit stofje ertussen zetten voor de nieuwe kamer van mijn dochtertje

Dus als het goed is, verschijnen er binnenkort weer fotootjes van nieuwe dingen die ik heb gemaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten