woensdag 27 maart 2013

Rokjes en verder

Tsjonge, had ik twee hele leuke katoenen stofjes gekocht + bijpassende voering voor leuke zomerrokjes met rits... Pas ik het rokje niet! Grmbl. Toch wat meer overgehouden van de zwangerschap dan ik had ingeschat... Nu ligt het hele geval dus maar op de verstelstapel, eens kijken of ik er niet iets met elastiek van kan maken ofzo. Gelukkig had ik de andere (nog leukere) stof nog niet geknipt, ik heb het nu even gehad met rokjes :-)

Dus maar lekker andere dingen aan het maken. Nu ben ik bezig met een naaimapje ('sewing kit') volgens deze tutorial. Ik gebruik een quiltstofje en aan de binnenkant restlapjes. Nader bericht volgt zodra ik het af heb! En daarna misschien een naaimachinehoes, of luiermapjes, of iets van al die andere dingen die ik op pinterest vind... Wat is naaien en creatief zijn toch leuk! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten