vrijdag 7 september 2012

Nieuwe stofjes!

Vandaag weer nieuwe stofjes gekocht! Twee katoenen lapjes, nog een beetje in zomersferen, maar het najaar is vast nog lang zonnig ;-) Ook een dunne fleece voor nog zo'n capuchontrui, en het donkere stofje is antraciet met roze bloemetjes. Daar wil ik een rokje van maken, met nog een katoenen randje dat eronder uit komt. Daar heb ik nog geen stof voor.




Ook heb ik eindelijk besloten eens wat patronen van Farbenmix te bestellen. Ik ben gewend om alles vanuit Knippie te maken, en vond het een beetje vreemd om evenveel voor een patroon als voor een blad te betalen. Maar inmiddels zie ik ook de variatiemogelijkheden, en ben ik blij met de stap-voor-stap beschrijvingen op de site! (moet ik mijn laptop maar meenemen naar naailes ;-) ) Ik heb de Muriel, de Elodie en de Antonia besteld.
Als het even lukt met mijn werk ga ik eind september naar het stoffenspektakel in Zwolle, met deze patronen in de hand!


1 opmerking:

  1. Hoi Janet,

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! De Mei tai is heel makkelijk te maken (vooral veel meters naaien) Ik geloof dat er een speciale newborn editie is. Als je even googled kom je die vast tegen! Je kunt op internet verschillende doeken vinden om te maken dus maak je altijd wat jou het meest aanspreekt. (er bestaat een site over voeden en dragen met veel info)

    Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen