dinsdag 18 september 2012

Bezig met de Muriël --> inmiddels af!

Het rokje waar ik mee bezig was, ligt even te wachten tot een bijpassend stofje gevonden is op het stoffenspektakel volgende week (en tot ik weer naailes heb om de knoopbiezen eraan te kunnen zetten...). Maar ik had nog meer leuke dingen liggen, dus ben gisteren begonnen met het tekenen en knippen van de Muriël. Nog even passen en meten, want mijn stof bleek maar 120 cm. breed.
Inmiddels heb ik hem geregen zodat ik hem straks kan passen als Christianne wakker is.
Ik ben alleen nog aan het dubben of hij niet te saai wordt, en hoe ik hem zou kunnen opleuken.

Tot zover is hij nu klaar:



5 opmerkingen:

  1. Leuk Jannet!
    Als je hem op wilt leuken (ook al is ie zo ook leuk, be benieuwd hoe hij christianne staat) misschien iets met een lintje om dr middel/taille of een gekleurd biesje langs de randen?
    Ben in elk geval benieuwd hoe het uiteindelijk wordt!
    Groeten Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou de zoom afbiezen met een biaisbandje met rood. Misschien ruitje of ander printje. Vrolijk modelletje.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Mooie stofjes gebruik je (of anders gezegd, zelfde smaak!).
    Maak je toevallig ook in opdracht?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Jazelle, leuk dat we dezelfde smaak hebben! Ik heb geen officiële webwinkel ofzo, maar als je het leuk vindt dat ik wat voor je maak, kunnen we het daar natuurlijk best over hebben! Zie ik je 6 oktober ook? Of heb ik nu een verkeerd persoon voor me? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net het jurkje bekeken nu het af is en het is SUPER! En je hebt de goede voor je. Ik zie je de 6e!

    BeantwoordenVerwijderen