woensdag 25 september 2013

Stoffenspektakel!

Ik heb er lekker naar uitgekeken en vandaag was het zover: stoffenspektakel in Zwolle! Met mijn moeder en de twee kinderen (dus met twee wagens, was wel even spannend of dat wel goed zou gaan in de drukte!) een middag onder de pannen geweest. Leuk hoor. Ik had mijn lijstje, niet alles van gekocht, maar dat geeft natuurlijk niet. Inmiddels heb ik wel ontdekt dat als ik het patroon wel leuk vind maar het stofje niet, dat ik dan vaak halverwege het project afhaak... Dus alleen dingen gekocht die ik leuk vond. Nieuwsgierig? Hieronder komen ze!





De hele stapel; 7 stuks. Zoveel heb ik nog nooit in één keer gekocht!


Links katoen voor bloesje Lennart, midden babyrib voor Muriël, rechts tricot voor truitje Lennart

Links tricot voor truitje Christianne, midden tricot voor truitje/Antoniajurkje Christianne, rechts katoen voor bloesje Lennart

En een lekkere roze fleecestof voor een capuchontrui voor Christianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten