dinsdag 8 oktober 2013

Fleecetrui voor Christianne (2)

Wat is er in de herfst heerlijker dan met een dikke trui lekker buiten spelen? Nou, niet veel! :-) Voor Christianne heb ik een fleecetrui gemaakt; een patroon dat ik al eerder maakte, uit knippie 4 2010. De eerste keer was het al heel lastig te begrijpen hoe het precies in elkaar zat, en nu, toch aardig wat naaiervaring rijker, snapte ik het weer niet goed.

Ik heb nu ook besloten maar eens even niet meer uit de Knippie te gaan naaien; ik heb nu 4 dingen afgemaakt die allemaal anders uitvielen dan het patroon, en ook nog twee dingen waar ik halverwege mee gestopt ben omdat ik al zag dat het niets zou worden. Maar eens even mijn vizier gaan richten op de Ottobre en de patronen van Farbenmix.

Maar goed, toch afgemaakt, en het resultaat is wel weer leuk! Foto's maken is nog steeds geen hobby, maar we hebben wat mooie plaatjes weten te maken ;-)









Detail van de zoom van de mouw en onderkant; flanelsteek gemaakt met de pfaff
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten